Klanttevredenheid

Klantreacties houdt Van der Tol nauwlettend
in de gaten. Persoonlijk contact met onze opdrachtgevers heeft dan ook een hoge prioriteit binnen onze gehele organisatie.
Aan de signalen die wij ontvangen wordt doorlopend direct, richting de klant en in de verschillende overleggen, aandacht besteed.

 

Voor de structurele en aantoonbare meting van onze klanttevre-denheid hanteren wij een eigen klanttevredenheidsenquête. Twee keer per jaar stuurt Van der Tol haar opdrachtgevers een digitale enquête. De vragen zijn bijvoorbeeld toegespitst op onze bereikbaarheid, prijs en kwaliteitverhouding, klachtenbehandeling en communicatiemiddelen.

 

Met de waardevolle resultaten uit deze enquête zijn wij in staat om onze organisatie structureel te toetsen en voeren wij wanneer vereist verbeterpunten door in onze organisatie. In de onderstaande link kunt u enkele resultaten terugvinden uit onze laatste enquête die een terugkoppeling geeft op 2013.

Van der Tol op YouTube


Bekijk op YouTube het filmpje:
7000 kg zwaar kunstwerk plaatsen met hijskraan

Volg ons op YouTube

Van der Tol op Facebook


Kijk voor het laatste nieuws op de Facebook pagina's van Van der Tol.

Volg ons op Facebook

Tweets

Over ons > Klanttevredenheid